Vežbe za ravne tabane - Smart Fitnes Novi Beograd

Centar za fitnes i rehabilitaciju

Vežbe za ravne tabane

Ako imate problem sa spustenim svodom stopala potrebno je da ga jačate!

Norlmalno i ravno stopalo

👍🏽 Na dnu stopala su 4 sloja malih mišića. Njihova funkcija je da pružaju snagu i stabilnost stopala (uključujući lukove, prste itd.)
Zbog loše obuće (uglavnom) i nedostatka kretanja ti mišići vremenom postaju slabi i gube svoju funkciju što dovodi do spuštanja svoda stopala i ravnih tabana na kraju.

👉🏼 Takođe mišići podkolenice imaju veliki doprinos da stopalo bude u dobrom i stabilnom položaju.
✅ Na videu je nekoliko primera vežbi za jačanje stopala.
✅ Glavni ciljevi ovih vežbi su:

1. Naučite kako da podignete svoj srednji uzdužni luk (svod stopala) bez uvijanja prstiju
2. Napravite „trougao“ sa 3 tačke kontakta.
3. Probajte da ojačajte Tibialis Posterior, duboki mišić u zadnjem delu podkolenice koji pomaže da vam svodovi stopala budu jaki i stabilni.
4. Pokušajte, kada uspostavite kontrolu u mirovanju, da je primenite u dinamičkim uslovima (hodanje,trčanje, skakanje…)


Smart Fitness Novi Beograd Vam stoji na raspolaganju. Posetite nas na lokacijama na Novom Beogradu:
Fitnes A blok, Savada, Uroša Martinovića 14, lokal 6
Fitnes Belville, Jurija Gagarina 14Lj, zgrada Suncokreta, lokal 6


PRATITE NAS!

FacebookYoutubeInstagram

Telefon

011/6300320
062/234601
069/1680583

Postavite pitanje