Centar za fitnes i rehabilitaciju

Vežbe za jačanje zadnje lože

Hajde da pričamo o opterećenju zadnje lože … veoma česta povreda koja može biti frustrirajuća za sportiste na rehabilitaciji.

Ključ je u stvaranju ambijenta kako bi se oštećeno tkivo oporavilo i na metodičan način dodalo opterećenje na zadnju ložu.

Može se pokušati rano istezanje, ali preporučujemo izbegavanje toga, jer zapravo može da iritira oporavak koljena.

FOAM ROLLING može biti dobra alternativa za oslobađanje od bilo kakve napetosti u mišićima.

Počnite sa izometrijskim opterećenjem i jačanjem u rasponu bez boli.

Onda počnite sa kombinovanjem koncentričnih i ekscentričnih pokreta, kao i različitih hip dominant vežbi za zadnju ložu.

NAPOMENA: vežbe su prikazane od JEDNOSTAVNIJIH ka SLOŽENIJIM.


Smart Fitness Novi Beograd Vam stoji na raspolaganju. Posetite nas na lokacijama na Novom Beogradu:
Fitnes A blok, Savada, Uroša Martinovića 14, lokal 6
Fitnes Belville, Jurija Gagarina 14Lj, zgrada Suncokreta, lokal 6


PRATITE NAS!

FacebookYoutubeInstagram

Telefon

011/6300320
062/234601
069/1680583

Postavite pitanje