Centar za fitnes i rehabilitaciju

Vežbe za jačanje kvadricepsa

Ako je u pitanju patelarna tendinopatija ili rehabilitacija ACL-a, snaga kvadricepsa je neverovatno važna.

1⃣ Prva vežba se naziva obrnuto nordijsko vučenje. Istraživanja zaista potvrđuju njenu sposobnost da poboljša debljinu Rectus Femoris (jednog od četvoroglavog mišića buta) i ima implikacije na smanjenje rizika od povreda.

2⃣ Druga vežba je dobra za prevenciju ili rehabilitaciju u kasnoj fazi patelarne tendinopatije. Ekscentrični deo vežbe povećava snagu kvadricepsa i čini tetivu elastičnijom. Ako imate bolove u kolenima, mogli bi početi sa ovom vežbom.

3⃣Na kraju, treća vežba će apsolutno zapaliti vaše kvadricepse. Potrebna vam je vežba za izdržljivost, počnite sa ovom vežbom.

Napomena: ako nemate bolove u kolenima, ovo je dobar dodatak za vežbe kao što su čučnjevi i iskoraci sa opterećenjem. One se takođe mogu koristiti kao deo plana rehabilitacije za one koji imaju problem sa bolom u kolenima.


Smart Fitness Novi Beograd Vam stoji na raspolaganju. Posetite nas na lokacijama na Novom Beogradu:
Fitnes A blok, Savada, Uroša Martinovića 14, lokal 6
Fitnes Belville, Jurija Gagarina 14Lj, zgrada Suncokreta, lokal 6


PRATITE NAS!

FacebookYoutubeInstagram

Telefon

011/6300320
062/234601
069/1680583

Postavite pitanje