Meni

Vežbe za išijas – Prvi stadijum oporavka

Ako imate probleme sa išijasom pogledajte nekoliko predloga kako da se oslobodite bola. 👉🏼Pre nego sto pređemo na vežbe, želim da napomenem da nije svaki bol u kuku (ili bol koji se spušta niz nogu) posledica išijasa. 🔑Bol u donjem delu leđa je veoma kompleksan, zato na početku treba razumeti i razgraničiti koji su to […]

Ako imate probleme sa išijasom pogledajte nekoliko predloga kako da se oslobodite bola.

👉🏼Pre nego sto pređemo na vežbe, želim da napomenem da nije svaki bol u kuku (ili bol koji se spušta niz nogu) posledica išijasa.

🔑Bol u donjem delu leđa je veoma kompleksan, zato na početku treba razumeti i razgraničiti koji su to pokreti koji izazivaju iritaciju išijasa a koji ne. To će nam pokazati u kom pravcu treba da ide oporavak.

💎 Cilj ovog posta je da vam pokaže nekoliko opcija za adresiranje nervne napetosti koja može biti faktor koji doprinosi ovoj vrsti nelagodnosti.

1️⃣ Postoji mnogo varijacija “klizanja nerva”. Na videu su prikazane samo neke ideje koje imaju za cilj da povećaju toleranciju vašeg tela na nervnu napetost i da poboljšaju celokupnu mobilnost.

2️⃣ Sedeće istezanje kuka je posebno korisno za one koji osećaju bol dublje u kuku.

3️⃣ Vežba “maca” je odlična za vraćanje pokreta u donjem delu leđa kada je situacija malo bolnija/osetljivija nego inače.

 




Kontaktirajte nas
TEL: 062/234601 TEL: 069/1680583 EMAIL: kontakt@fitnesbeograd.rs WEB: www.fitnesbeograd.rs


LOKACIJA

Fitnes A blok, Savada, Uroša Martinovića 14, lokal 6. i
Autobuske linije : 85, 89, 95

Tramvajske linije : 7, 9, 11, 13

Za vas koji dolazite kolima , obezbedili smo besplatan parking.